Książka Wywieranie wpływu na ludzi skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpłynąć na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego z nas.
Publikacja ta udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:
- Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
- Zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?
- Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?
- Jak uniknąć sytuacji, w której dopiero po czasie zorientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty?
Robert B. Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Jego badania nad wpływem trafiają na strony wszystkich znanych podręczników psychologii. Trzy kolejne wydania "Wywierania wpływu na ludzi" stały się bestsellerem w USA. Książka jest podręcznikiem w ponad dwudziestu uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych.
ZAKUPY POWYŻEJ 150 ZŁ WYSYŁKA GRATIS
autor | Robert B. Cialdinikaj |
rok wydania | 2013 wydanie 6 |
liczba stron | 328 |
wymiary | 23,5x16,5 cm |
oprawa | twarda |
ISBN | 978-83-7489-408-1 |