+22 813 88 68
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Wydawnictwo: PWN

Dostępność: W magazynie

Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka, a nawyki mają potężną moc. Dlatego nałogowo palimy papierosy, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, nieustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, zawsze ścielimy łóżko lub nie ścielimy go nigdy. W książce Siła nawyku Charles Duhnigg udowadnia, że wyrobienie sobie nowych nawyków lub zmiana dotychczasowych może całkowicie odmienić czyjeś życie, a także funkcjonowanie państw, społeczeństw, przedsiębiorstw i grup zawodowych. Autor przekonuje, że zrozumienie i zmiana nawyków...
44.90zł 39.87zł
   Pin it

Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka, a nawyki mają potężną moc. Dlatego nałogowo palimy papierosy, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, nieustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, zawsze ścielimy łóżko lub nie ścielimy go nigdy.

W książce Siła nawyku Charles Duhnigg udowadnia, że wyrobienie sobie nowych nawyków lub zmiana dotychczasowych może całkowicie odmienić czyjeś życie, a także funkcjonowanie państw, społeczeństw, przedsiębiorstw i grup zawodowych. Autor przekonuje, że zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

- Jak Lisa, otyła, przez wiele lat uzależniona od alkoholu i papierosów, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, stała się zgrabną kobietą sukcesu, wolną od nałogów?
- Jak jednemu człowiekowi od reklamy udało się namówić Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najbardziej znaną pastą do zębów na świecie?
- Dlaczego pływak Michael Phelps wygrał wyścig płynąć na oślep?
- Co sprawia, że kawiarnie Starbucks odnoszą światowy sukces?
- Jak firma Procter & Gamble przekonała klientów, że świeże powietrze wymaga pachnących odświeżaczy powietrza?

Badania nad działaniami mechanizmów stojących za nawykami pomagają wielu firmom w dotarciu do klientów, planowaniu odpowiednich kampanii promocyjnych, usprawnianiu działania placówek zdrowia i wielu innych. Nawet drobne zmiany, wprowadzone na stałe dzięki wykształceniu nowych nawyków, prowadzą do dużych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

autorCharles Duhigg
rok wydaniaWarszawa 2013
liczba stron424
wymiary14.5x20.5cm
oprawamiękka
ISBN9788377052709