+22 813 88 68
Techniki wpływu społecznego

Techniki wpływu społecznego

Wydawnictwo: Scholar

Dostępność: Chwilowy brak towaru

  Dwunasty tom Wykładów z Psychologii zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach,...
45.00zł 39.99zł
   Pin it
 
Dwunasty tom Wykładów z Psychologii zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce – przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.
                                  ZAKUPY POWYŻEJ 150 ZŁ WYSYŁKA GRATIS
autorDariusz Doliński
rok wydaniaWarszawa 2008
liczba stron17 x 24 cm
wymiary332
oprawatwarda
ISBN978-83-7383-304-3

Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili także: