+22 813 88 68

Jak kupować

Psyche – Centrum Książki Psychologicznej www.psyche.pnet.pl

Księgarnia należy do firmy KSIĄŻKI KTÓRE POMAGAJĄ ŻYĆ, Michał Wesołowski,

ul. Stanisławowska 5 m. 30, 03-832 Warszawa  

Numer konta: Bank Zachodni WBK 61 1090 1030 0000 0001 1007 5383  

       e-mail: witryna@psyche.pnet.pl, tel. 22 813 88 68, 508 199 334, 512 820 368,

       604 151 578.

 

 

                                               Jak kupować

Klient wybiera towar z oferty Księgarni za pośrednictwem serwisu www.psyche.pnet.pl

i składa zamówienie po dodaniu go do koszyka, podejmując kolejne czynności techniczne  

w oparciu o wyświetlane komunikaty lub informacje. Szczegóły składania zamówienia przedstawiamy poniżej.

1. Proszę wybrać produkty z Nowości lub z Oferty z jednej lub kilku Kategorii i klikając „Dodaj do koszyka”, rozpocząć zamawianie. W każdej chwili można jeszcze, wybierając tytuł książki, zapoznać się z jego opisem i potem wrócić do koszyka. Można też zmienić ilość książek, wybierając przy tytule przycisk „Aktualizuj”.  Po skompletowaniu wszystkich interesujących pozycji wybieramy przycisk „Zamówienie!”.

 

2. Logowanie – system poprosi o zalogowanie się, jeśli tego wcześniej nie zrobiliśmy.

Niepodanie danych osobowych uniemożliwia wykonanie usługi. Dane te będą wykorzystane jedynie do zrealizowania zamówienia, np. numer telefonu bardzo ułatwia kurierowi dostarczenie przesyłki.

Tworząc konto w Książki Które Pomagają Żyć, będziesz mógł szybciej robić zakupy, śledzić status swoich zamówień, oglądać historię zakupów i korzystać z rabatów.

Jeśli  nie pamiętasz hasła, kliknij w napis „Zapomniałeś hasło”, a system pomoże Ci je powtórnie uzyskać.

System poprosi o zaakceptowanie regulaminu sklepu. Zaakceptowanie opisanych w Regulaminie warunków jest warunkiem koniecznym, aby kontynuować proces składania zamówienia przez internet.

Natomiast dobrowolne jest zapisanie się do newslettera, wtedy dane osobowe mogą być wykorzystane do informowania o nowościach, promocjach czy spotkaniach autorskich.

 

3. Informacje o dostawie

  • system poprosi o zmianę adresu dostawy, jeśli przesyłka ma być dostarczona na inny adres
  • wybieramy sposób wysyłki – opcje dostawy przedstawiamy poniżej.           

 

4. Wybieramy sposób płatności dostępne opcje płatności przedstawiamy poniżej.

 

5. Potwierdzanie zamówienia. Zanim potwierdzimy zamówienie, można zmienić wszystkie jego elementy: stan zamówionych książek, adres dostawy, sposób wysyłki, sposób płatności i dokument sprzedaży (faktura czy paragon). Gdy wszystko się zgadza, wybieramy przycisk „Zamawiam i płacę”.  Zostanie do Państwa wysłane na skrzynkę mejlową potwierdzenie zamówienia.

Jeśli po złożeniu zamówienia chcę coś zmienić, prosimy o kontakt z naszym biurem e-mail: witryna@psyche.pnet.pl, tel. 22 813 88 68.

 

 

DOSTAWA KRAJOWA
 

Obecnie można wybrać następujące opcje dostawy towarów (książek) wskazanych w zamówieniu:

1. Odbiór osobisty

Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem, że zamówienie jest gotowe do odbioru, zapraszamy do biura przy ul. Stanisławowskiej 5 m.30 w Warszawie (Grochów), uzgadniając przybliżony termin wizyty. Nie jest to sklep stacjonarny, nie dysponujemy też terminalem płatniczym do płatności kartą dlatego – o ile zamówienie nie było opłacone z góry – prosimy o zabranie ze sobą gotówki. Na miejscu wystawiamy paragony i faktury.

2.  Kurier – przedpłata przelewem

Dostawę wykona firma kurierska X-Post. Dostawa kurierska jest realizowana zwykle w ciągu 2 dni roboczych od daty uruchomienia realizacji zamówienia, często nawet w ciągu 1 dnia roboczego. Kurierzy nie obsługują pobrań dla nas tzn. nie można zamówić dostawy kurierem z płatnością za nią przy odbiorze.

3. Poczta Polska – przesyłka polecona/za pobraniem

Zamówienie dostarczane jest przesyłką poleconą według Regulaminu Poczty. Czas dostawy to zwykle 23 dni robocze. Gdy listonosz nie zastanie odbiorcy, przesyłka będzie czekać przez 14 dni w najbliższym Urzędzie Poczty, jeśli w tym czasie nie zostanie odebrana wraca do nas; w takim przypadku prosimy zamawiającego o pokrycie kosztów przesyłki (tam i z powrotem).
Poczta Polska (i tylko ona) może dla nas przyjąć pobranie za zamówienie, o ile zostanie wybrana taka metoda płatności. Wówczas opłatę za zamówienie należy uiścić gotówką listonoszowi, który dostarczy przesyłkę.

4. Paczkomaty Inpost – przedpłata przelewem

Zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Inpost Paczkomaty Sp. z o.o. według regulaminu Inpostu dostępnego na stronie www.paczkomaty.pl
Czas dostawy wynosi do 3-4 dni roboczych. Po nadaniu przez nas przesyłki, Inpost powienien dostarczyć ją w ciągu 24 godz, do paczkomatu wybranego przez odbiorcę podczas składania zamówienia. Kiedy to nastąpi, odbiorca otrzymuje wiadomość tekstową sms (lub e-mail), która zawiera kod potrzebny do odbioru przesyłki oraz dokładny adres paczkomatu, w którym przesyłka się znajduje. Odbiorca ma 72 godz. na odbiór przesyłki. Paczkomaty są dostępne 24h/dobę. Jeśli w tym czasie przesyłka nie zostanie odebrana, zostanie przekazana do dedykowanej placówki operatora, gdzie odbiorca będzie mógł ją odebrać w ciągu 11 dni.

5. Kiosk RUCH – przedpłata przelewem

Zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem sieci RUCH S.A., według regulaminu RUCH-u, dostępnego na stronie https://www.paczkawruchu.pl/#/pl/odbierz-paczke
Po nadaniu przez nas przesyłki, RUCH powinien dostarczyć ją w ciągu dwóch dni roboczych do wybranego kiosku lub saloniku przez odbiorcę podczas składania zamówienia. Kiedy to nastąpi, odbiorca otrzymuje na podany przy składaniu zamówienia numer telefonu komórkowego wiadomość tekstową SMS, która zawiera kod potrzebny do odbioru przesyłki i lokalizację miejsca, w którym przesyłka się znajduje.
Odbiorca ma na odbiór przesyłki 5 dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania SMS. Po upływie wskazanego terminu paczka jest traktowana jako nieodebrana i zostanie zwrócona do nadawcy.  

Przy zamówieniach krajowych o wartości zamówionych towarów od 150 zł – cały koszt wysyłki krajowej pokrywa Księgarnia.

 

DOSTAWA ZAGRANICZNA

W przypadku wysyłki towarów za granicę Polski – bez względu na wartość zamówionych towarów − Klient zawsze pokrywa koszty wysyłki. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi zamówionych towarów i kraju docelowego.

W tym przypadku ostateczną kwotę do zapłaty (wartość towarów + koszt wysyłki) i dane do zapłaty Klient otrzyma na podany adres e-mail. Jednocześnie Klient będzie proszony o przesłanie mailem zwrotnym akceptacji wyżej wymienionych kosztów.

Za zamówione towary można dokonać zapłaty przelewem na nasze konto w PLN, Można też zapłacić za pomocą Paypala. Wysłanie towaru następuje po wpływie zapłaty na rachunek bankowy.
 

PŁATNOŚCI 

Obecnie można wybrać następujące metody płatności za zamówienie związane z dostawą

1. Przelewem tradycyjnym – numer konta poniżej

Książki Które Pomagają Żyć Michał Wesołowski

ul. Stanisławowska 5 m. 30, 03-832 Warszawa

BZWBK 61 1090 1030 0000 0001 1007 5383

Prosimy w tytule przelewu podać numer zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi dopiero po zaksięgowaniu przelewu na powyższym rachunku bankowym. W dniach roboczych zwykle następuje to następnego dnia po dacie wykonania przelewu

2. e-płatność w bezpiecznym systemie, za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay 

– wskazania wybranego banku (m.in. Alior, BGŻ, BNP Paribas, BZWBK,  Citi Handlowy,  Deutsche,  Gettin,  Idea,  ING,  mBank,  Millenium, Pekao, PKO, Pocztowy, Raiffeisen, Toyota)

– płatność za pomocą karty VISA MasterCard lub Mobile MasterCard
Płatność taka jest w zasadzie natychmiast odnotowana w sklepie, co jest podstawą do uruchomienia procedury realizacji zamówienia.

4. PayPal – należy posiadać konto w systemie PayPal

5.  Gotówka przy odbiorze. Ta forma płatności dostępna jest jedynie dla przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską (należność odbierze listonosz przy dostarczeniu przesyłki) lub odbiorów osobistych w biurze Księgarni. Nie stosujemy tej formy płatności przy dostawie realizowanej przez firmę kurierską ani paczkomaty Inpost.

21.00zł 17.85zł
Wydawca